Hippyk?

Hippyk?

Bemutatkozás

2016. január 13. - Sasa 2003

Szisztok!

Sári vagyok! Én hippy vagyok, de amikor kezdő az ember és belegondol, nagyon nehéznek tűnik. Na, én ezt a blogot pont ezeknek az embereknek índítom. Számos tanácsot, híreket, történeteket, fesztiválokat, összejöveteleket és egyéb érdekességeket fogok veletek megosztani és segíteni a hippyvé válásban. De az sem baj ha valaki csak kíváncsiságból olvassa ezt az oldalt.:)

Jó szórakozást!

And don't worry, be happy! :)

depositphotos_9831720-plur-hippy-symbol.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://legyteishippy.blog.hu/api/trackback/id/tr138267754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lili Szántó 2016.02.23. 22:23:34

Én igen! Amint közzé teszel valamit! Mert még üres
süti beállítások módosítása